کسب درآمد از تدریس خصوصی در تابستان
نوشته شده توسط : امین

همانطور که می دانید، در ایام تابستان به نسبت سایر ایام سال تقاضا برای تدریس خصوصی کمی کاهش می یابد. در این ایام درآمد مدرسین هم از تدریس خصوصی کمتر خواهد شد. در این مقاله سعی شده راهکارهایی برای کسب درآمد از تدریس خصوصی در ایام تابستان ارائه گردد.

1- تدریس خصوصی زبان انگلیسی: اگر مدرس زبان هستید و در طول سال تحصیلی هم در زمینه آموزش و تدریس زبان فعالیت داشته اید، به احتمال زیاد در ایام تابستان هم برای برگزاری کلاسهای تدریس خصوصی و جذب شاگرد مشکلی ندارید. چون به هر حال در ایام تابستان تعداد زیادی از دانش آموزان و دانشجویان در زمینه یادگیری زبان انگلیسی و سایر زبانهای خارجی به ارائه خدمات نیاز دارند. اگر در طول ترم در زمینه تدریس سایر دروس فعالیت می کردید در ایام تابستان می توانید زبان انگلیسی را برای پایه های پایینتر که توانایی تدریس به آنها را دارید تدریس کنید.

2- تدریس خصوصی ریاضی به صورت تقویتی: در ایام تابستان می توانید برای شاگردهای قبلی خودتان کلاسهای تدریس خصوصی ریاضی را به صورت تقویتی برگزار کنید. بسیاری از دانش آموزان و دانشجویان در درس ریاضی اشکال دارند و اگر به آنها پیشنهاد بدهید که در ایام تابستان هفته ای یک یا دو جلسه کلاس ریاضی برای آنها برگزار کنید و پایه ریاضی آنها را تقویت کنید از این پیشنهاد استقبال می کنند. می توانید با شاگرد خودتان درس ریاضی سال بعد را شروع کنید تا در ترم بعد در اموزش و یادگیری آن موفقتر باشد.

3- تدریس خصوصی امتحانات شهریور ماه: بسیاری از دانش آموزان و دانشجویانی که موفق به پاس کردن درسهای خودشان نشده اند در ترم تابستان و در شهریور ماه دوباره امتحان می دهند. شما اگر در همین سایت (ایران مدرس) آگهی تدریس دارید می توانید در آگهی تدریس خودتان امحتانات شهریور ماه را ذکر کنید و در این زمینه فعالیت داشته باشید. بسیاری از دانشجویان دانشگاه آزاد و غیرانتفاعی و حتی دانشجویان دانشگاههای دولتی ترم تابستانی بر می دارند و می توانید خدمات تدریس خصوصی را به آنها ارائه دهید.

4- تدریس خصوصی دروس کنکوری: در ایام تابستان می توانید در زمینه آموزش و تدریس دروس کنکوری هم فعالیت داشته باشید. دروس کنکوری تابستان و غیر تابستان نمی شناسد. دانش آموزانی که برای کنکور مطالعه می کنند حتی در ایام تابستان نیز مطالعه خودشان را قطع نمی کنند. بنابراین در ایام تابستان می توانید خدمات تدریس خصوصی را در زمینه کنکور هم ارائه دهید. نکته جال توجه این است که وقتی در گوگل عبارت "تدریس خصوصی کنکور" را جستجوی می کنید اولین سایتی که به شما پیشنهاد داده می شود ایران مدرس است. بنابراین با ثبت آگهی تدریس در این وب سایت می توانید به راحتی در زمینه کنکور شاگرد جذب کنید و اگهی تدریس کنکور شما در معرض دید متقاضیان تدریس دروس کنکوری قرار خواهد گرفت.

5- تدریس خصوصی رشته های ورزشی و موسیقی: فعالیتهای ورزشی و فوق برنامه در ایام تابستان به اوج خود می رسد. اگر می توانید یکی از رشته های ورزشی را آموزش دهید در ایام تابستان می توانید در این زمینه فعالیت داشته باشید. آموزش و تدریس موسیقی هم در این ایام با اقبال خوبی روبه رو است. دانش آموزان و دانشجویانی که در طول سال تحصیلی نتوانسته اند در این زمینه ها فعالیت داشته باشند در تابستان به یادگیری و آموزش رشته ورزشی و موسیقی مورد علاقه اشان روی می آورند. در این ایام شما می توانید در زمینه اموزش و تدریس ورزش و موسیقی فعالیت داشته باشید و درآمد کسب نمائید.

برای کسب درامد از تدریس خصوصی و آموزش و تدریس در تابستان علاوه بر موارد گفته شده باید خوب تبلیغ و بازاریابی کنید. یکی از بهترین راهکارها درج آگهی تدریس در همین سایت (ایران مدرس) است. سایت ایران مدرس تا تیر 95 بیش از  13500 مدرس ثبت نامی دارد. تا مرداد 95 تعداد مدرسین ایران مدرس به نزدیک 14000 مدرس هم خواهد رسید. ایران مدرس پربازدیدترین سایت تدریس ایران است و در ایام امتحانات بازدید روزانه آن به 25000 بازدید در روز هم می رسد. ایران مدرس از نظر گوگل هم کاملا بهینه است. سایت ایران مدرس در نتایج جستجوی گوگل برای عبارتهای شامل "تدریس خصوصی" در صفحه اول نتایج قرار دارد.

برای ثبت آگهی تدریس در ایران مدرس در بالای همین صفحه بر روی عبارت عضویت در سایت کلیک نموده و پس از ثبت نام و ورود به کنترل پنل آگهی تدریس خودتان را درج کنید. درج آگهی تدریس در ایران مدرس رایگان است. تنها در صورت تمایل می توانید با پرداخت هزینه مناسبی آگهی خودتان را ویژه کرده و بازدهی آن را افزایش دهید.





:: بازدید از این مطلب : 385
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 تير 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: