چرا از کلاسهای تدریس خصوصی استفاده کنیم؟
نوشته شده توسط : امین

اگر این سوال که "چرا از کلاسهای تدریس خصوصی استفاده کنیم؟" برای شما هم مطرح است این مطلب را بخوانید. در موارد زیر استفاده از کلاسهای تدریس خصوصی می توانید مفید و موثرباشد:

1- داشتن غیبت در کلاسهای تدریس مدرسه یا دانشگاه: اگر به هر دلیلی نتوانستید در کلاسهای تدریس مدرسه و دانشگاه شرکت نمائید، با شرکت در کلاسهای تدریس خصوصی می توانید آن را جبران کنید. البته به امید کلاسهای خصوصی غیبت نکنید و اگر دلیل موجهی داشتید و غیبت کردید آنگاه استفاده از کلاسهای خصوصی را مد نظر داشته باشید.

2- کیفیت پایین تدریس مدرس و معلم در مدرسه و یا استاد در دانشگاه: گاها پیش می آید که مدرس، معلم یا دبیر و استاد شما خوب تدریس نمی کند و با وجود اینکه شما به صورت مرتب در کلاسهای مدرسه یا دانشگاه حاضر می شوید، با این وجود مطلب را متوجه نمی شوید. در این حالت نیز استفاده از کلاسهای تدریس خصوصی مفید و موثر است.

3- داشتن ضعف در یک یا چند درس یا در بعضی از مباحث یک درس: در حالتی که در یک یا چند درس اشکال دارید و یا در مباحثی از یک درس اشکال دارید نیز کلاسهای خصوصی می تواند مفید باشد. در این حالت خودتان درس را می خوانید و برای رفع اشکال می توانید چند جلسه محدود از کلاسهای تدریس خصوصی استفاده کنید.

4- عدم توانایی در حل تمرین و مسئله: در بسیاری از اوقات دانش آموزان و دانشجویان درس را به خوبی یاد می گیرند ولی در حل مسائل و تمرینها ناتوان هستند. در چنین حالتی هم می توان از کلاسهای تدریس خصوصی استفاده کرد و بعد از یک توضیح مختصر در مورد درس، بیشتر وقت کلاس را به حل تمرین و مسئله اختصاص داد.

5- داشتن اشکال در تست زنی در ایام مطالعه برای کنکور: اگر برای کنکور مطالعه می کنید و درسها را خوب یاد نمی گیرید و با درس را خوب یاد می گیرید و خوب نمی توانید تست بزنید، از مدرسین خصوصی تدریس کنکور مشورت بگیرید و کلاسهای خصوصی را با آنها هماهنگ کنید. برای مشاهده لیست مدرسین تدریس کنکور بر روی عبارت تدریس خصوصی کنکور کلیک کنید.

6- نداشتن فرصت کافی برای خواندن درس: اگر برای تمام کردن درس وقت کافی ندارید و یا مثلا برای هدف خاصی می خواهید زبان انگلیسی را سریعتر یاد بگیرید و یا در ایام امتحانات برای حل تمرین و مسئله وقت کافی ندارید، در این حالت نیز یک مدرس خصوصی خوب که بر مبحث مسلط باشد خیلی سریع می تواند مطلب را برای شما جمع کند.

7- قصد ایجاد تحول در تحصیل و موفقیت تحصیلی: اگر در ترم حاضر قصد دارید معدل خودتان را افزایش دهید و در نحوه درس خواندن خودتان تحولی ایجاد کنید، در این حالت نیز یک مدرس خوب که پشتیبان شما باشد و در عین حال در پیشرفت تحصیلی و یاد گرفتن درس به شما کمک کند بسیار مفید و موثر خواهد بود. اگر ترمهای قبل نتیجه خوبی نگرفته اید، در ترم پیش رو برای موفقیت در تحصیل از کلاسهای تدریس خصوصی استفاده کنید.

برای مشاهده لیست مدرسین ثبت نامی در وب سایت حاضر (ایران مدرس) بر روی عبارت تدریس خصوصی کلیک کنید.

سایت ایران مدرس تا تیر 95 بیش از  13500 مدرس ثبت نامی دارد. تا مرداد 95 تعداد مدرسین ایران مدرس به نزدیک 14000 مدرس هم خواهد رسید. ایران مدرس پربازدیدترین سایت تدریس ایران است و در ایام امتحانات بازدید روزانه آن به 25000 بازدید در روز هم می رسد. ایران مدرس از نظر گوگل هم کاملا بهینه است. سایت ایران مدرس در نتایج جستجوی گوگل برای عبارتهای شامل "تدریس خصوصی" در صفحه اول نتایج قرار دارد.





:: بازدید از این مطلب : 337
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 تير 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: